Customer Success Manager

Omschrijving

Sta jij graag in contact met mensen en heb je een hart voor de zorg? Lees dan verder!

Bij Roamler Care zoeken we een Customer Success Manager die net als wij gelooft dat zorg beter kan en moet. Door werk slimmer in te delen, voorkomen we onnodige planning/administratie EN kunnen zorgprofessionals goed hun werk doen!

Om als zorgorganisatie een cliënt te kunnen behandelen moet er een goed zorgplan liggen. Veel zorgorganisaties hebben een tekort aan professionals die goede zorgplannen kunnen maken. Roamler Care heeft een groot netwerk van enthousiaste professionals die dat als de beste kunnen.

Wat ga je doen?

Je helpt onze klanten wegwijs te worden in het systeem waar ze verzoeken tot het maken van zorgplannen kunnen uitzetten. Door intensief contact met onze klanten zorg je ervoor dat de verzoeken op tijd ingediend worden en weet je wat er speelt zodat we het systeem steeds beter kunnen maken.

Het is belangrijk dat een zorgplan goed en snel wordt opgeleverd. Jij ziet erop toe dat de opdrachten die door onze klanten in het systeem worden gezet snel worden opgepakt. Daarnaast check je de binnenkomende zorgplannen op bepaalde eisen en volledigheid.

Daarnaast heb je intensief contact met onze Roamlers, de professionals die op pad gaan om de zorgplannen te schrijven. Je enthousiasmeert ze om opdrachten op te pakken en verwerkt feedback die ze op het proces hebben.


Wie zijn wij?

Roamler Care is de nieuwste startup binnen de scale-up Roamler. Wat Roamler allemaal doet kan je hier lezen.


Als je bij Roamler Care komt werken wordt je opgenomen in een klein maar ambitieus team. Je werkt direct samen met Yingzi onze zorgprofessional, die de hele propositie heeft opgezet en die alles weet over zorgplannen. Met haar kun je altijd terecht voor vragen. Ook werk je samen met Gigi onze sales, die enthousiast het land doorgaat om zorgorganisaties te vertellen over slimmer zorgplannen maken. En natuurlijk Stefan, onze recruiter, hij zorgt ervoor dat alle zorgprofessionals die zich aansluiten de beste zijn en helemaal zijn doorgelicht.

Naast deze toppers bestaat het care team uit nog zo’n 4 mensen, terwijl je zo’n 120 collega’s wereldwijd hebt en 80 in Amsterdam.


Vereisten

Wie ben jij?

Bij jouw volgende stap wil jij je graag verder ontwikkelen in een jong en dynamisch bedrijf. Je hebt een pro-actieve houding, frisse visie en een commerciële instelling. Ook ben je nauwkeurig, creatief en hebt een neus voor innovatie. Tegelijkertijd ben je ook goed in staat om het gesprek aan te gaan en feedback te geven als dat nodig is. Daarnaast breng je het volgende mee:

  • Je hebt affiniteit met de zorg en met mensen
  • Je weet dat je verantwoordelijkheid neemt en niet krijgt
  • Je wilt fulltime (40 uur) werken
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring
  • Je bent sterk met Microsoft Word, PowerPoint en Excel
  • Je beheerst de Nederlandse taal tot in de puntjes


Wat kun je (onder andere) van ons verwachten?

Je werkt in een jong team van gedreven professionals naast Amsterdam Centraal. Je krijgt de kans om internationaal mee te groeien met ons snelgroeiende bedrijf. Je krijgt de mogelijkheid om direct impact te maken en autonoom te werken. Naast doorgroeimogelijkheden:

  • Marktconform jaarsalaris
  • 8% vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen
  • Uitgebreide verzorgde lunch
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels, feestjes en andere groepsactiviteiten (skivakanties, teambuilding)

De cultuur binnen Roamler is informeel en collegiaal. Een fijne plek om hard te werken en tevens plezier te maken. Ons verhaal is nog lang niet af, ben jij klaar om met ons mee te groeien?